Gezocht: fietsrouteboekjes van Asian Way of life. Ik ben op zoek naar het fietsrouteboekje Noord Thailand / Laos en het fietsrouteboekje Thailand van Oost naar Noord. Wie kan mij hieraan helpen?:paranoid:
Hoi,
Heb je Asian Way of Life al een mailtje gestuurd ? Wellicht dat zij je hiermee kunnen helpen.
Je kan de boekjes namelijk niet los kopen bij Asian Way of Life, wel als je een totaalpakket afneemt, maar dan ben je duur uit.
Beste Truuske,
Ik zag jouw oproep. Heb jij ooit een boekje op de kop kunnen tikken? Onderstaande mail heb ik opnieuw op het forum geplaatst.
eind deze maand gaan wij (Jan en Brigitte) op fietsvakantie naar Thailand. We gaan met de nachttrein naar Chiang Mai, van daaruit willen we rechtdoor naar het noorden (Gouden Driehoek), langs de Mekong en dan Chiang Rai en terug naar Chiang Mai.
Daarna op de Fiets terug naar het Zuiden.
Als we dan weer in Bangkok zijn, willen we eigenlijk nog een weekje vanuit Pattaya langs de kust fietsen.
Asian Way of Life heeft van ons eerste deel goede route boekjes, maar die kun je niet los kopen. We willen best betalen, maar je kunt ze gewoon niet krijgen.
Is er iemand die (liefst recent) deze routes gefietst heeft, van wie de boekjes mogen kopieëren? Dat zou heel mooi zijn.
We betalen uiteraard de vergoeding voor het opsturen van de boekjes en als het in de buurt is (omgeving Alkmaar), kom ik ze eventueel even ophalen.
Vriendelijke groeten,
Jan Luijben, Brigitte Kelder
06 - 23 26 31 93
Wij hebben op eigen gelegenheid de route bijna nagefietst zonder route boekje maar met een goede GT rider kaart.
Indien je nog info wilt laat het me dan weten.
Groeten Lieneke
Ik kan je misschien helpen met de volgende info, al is het niet wat je zoekt.
Er is een kaart van Thailand , uitgegeven door Freytag & Berndt, die kun je in iedere goede boekhandel kopen. Volgens mij is ie ook verkrijgbaar op de grotere ANWB-kantoren.
In combinatie met een Lonely Planet-gids moet het te doen zijn, dacht ik zo.
Extra tip: Ik maak er fotokopieen van die in mijn borstzak passen, anders moet je de hele tijd de gehele kaart openvouwen.
Op de achterzijde van de fotokopie plak je een plattegrond van je bestemming, gekopieerd uit de LP-gids, het adres (plus res. adres) waar ik wil slapen maak ik geel met een markeerstift. Het geheel plastificeer je, vanwege vuil en weersomstandigheden.
Hans.
Ik ga de kaart van Freytag zoeken in de boekhandel. Goeie tip om de adressen er achter op zetten. Kopietjes maak ik altijd al om bij de hand te hebben en niet de gehele kaart iedere keer uit te vouwen.
Lieneke
Misschien is dit ook wat voor je? Biking Southeast Asia with Mr Pumpy! Thailand
Hartelijk dank voor je reaktie.
Ik heb hier al gegevens van afgehaald.
bvd
Lieneke
Ik ga in november voor 2 1/2 maand fietsen in Thailand. Ik wil in Nong Khai beginnen en dan de Mekong afzakken naar Laos en Cambodja. Heeft iemand dit al eerder gedaan?
:chin:lijkt me heel mooi om te doen laat ons hier op het forum maar weten hoe alles gegaan is heel veel succes (sok die):dag: