Fietsen op de Mont Ventoux

Hoi,

Wie heeft er zin om deze zomer in juni of juli een paar dagen naar de Mont Ventoux te gaan om daar te fietsen?? S’morgens de berg beklimmen en S middags en s’avonds relaxen.
Ben zelf 36 jaar, dus mannen en vrouwen iedereen mag reageren.
Ben benieuwd.

Ronald

Hoi Ronald,

De Mont Ventoux is inderdaad een mooie uitdaging en daar ben ik voor te porren. 10 juli rijd ik eerst de Maratona in de Dolomieten, vergelijkbaar met de Marmotte. Misschien is eind juli een optie, ik weet nog een mooie plek om te logeren vlakbij Bedoin.
Ik ben 45 en een fanatieke wielrenster (zaterdag nog 130 km gereden).

Groetjes,
Marijke

Hoi,
Leuk dat je reageer. Je bent de eerste. heb al een paar keer die berg opgereden, en het is een super leuke berg. Zwaar, maar als je boven ben heb je een voldaan gevoel. Waar vlakbij Bedoin weet je een leuk adres?

Ronald

Hoi,

Ook ik zou het erg leuk vinden om de Mont Ventoux te beklimmen, weliswaar wel met mijn mountainbike…

Groetjes Marijke

Hoi,

Ook leuk dat je reageert. Met de mountainbike is ook goed, hoe meer ziel hoe meer vreugde toch? Ben je wel eens naar de Mont Ventoux geweest?

Hallo,

Even een berichtje van mij. Ik ben Nienke, 22 jaar en studeer begin juli af als psycholoog aan de RU in Nijmegen. Al een tijdje loop ik met het idee om een geweldige berg op te fietsen. Helaaas vind ik dit in mijn eentje niet zo’n goed plan, en het idee om met een groepje mee te gaan om de Alp’h op te klimmen is niet doorgegaan. Ik ben sportief ingesteld, hardloop/fiets/wielren, maar dan in het platte nederland.
Zou het leuk vinden om eens naar de eventuele plannen en mogelijkheden te kijken.

Groetjes

hallo,

Ik las je bericht over fietsen op Mont Ventoux. Ik ben Alex, 21 jaar oud en woonachtig in Zuid-Holland.

Ik vind het een leuke uitdaging om op de Mont Ventoux te rijden. Ik ben zelf een moutainbiker dus niet een echte wielrenner.

Heb jij/ of jullie plannen gemaakt?

Hoi,
Er zijn nog geen concrete plannen gemaakt. Heb nu reacties 4 reacties gehad. Heb iedereen nu nog een mail gestuurd of iedereen nog wil. Dat je een mountainbike heb, maakt niets uit. Ben vaker daar geweest en heb veel mensen gezien die met de mountainbike omhoog gingen.
Wanneer kun jij weg en hoelang?

Hoi,
De Mont Ventoux beklimmen lijkt me leuk. Ik doe veel aan sport zoals fietsen en zwemmen. Trouwens ben 30 jaar. Ik ben benieuwd. Ik zou wel een paar dagen daar naartoe willen.