Omdat ik er voor een half jaartje tussen uit wil ben ik al een tijdje op zoek naar wat duidelijke informatie, (e-mail)adressen e.d. waar ik zou kunnen werken en wonen op St. Maarten en of Curacao. Wie o wie kan mij helpen?!!
Ik hoop gauw wat van jullie te horen;)
Welcome to the club, Muisje. Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar informatie om een periode op de Antillen te wonen en te werken. De beschikbare info is soms gebrekkig en tegenstrijdig, maar antillenhuis.nl is wel informatief. Het is te overwegen om je in te schrijven bij een bemiddelingsburo (GPstart of wereldstage.com), maar dat kost wel geld. Succes!
Zo hier weer ff een berichtje van mij! Na veel gezoek en bla bla nog steeds niet veel kunnen vinden heb me inmiddels ook wat meer op andere landen weten te oriënteren! Misschien nog tips van mensen in welke MOOIE WARME landen je makkelijk een half jaartje terecht kunt?! Liefs
Als je naar de ‘beruchte’ Curacao of St. Maarten wil, kun je veel nuttige informatie vinden bij het Antillenhuis in Den Haag. Ze hebben ook een website waarop je terecht kunt: www.antillenhuis.nl. En geloof niet alles wat je over het nieuws hoort over deze eilanden. Driekwart is meestal sentatie. Veel plezier in de zon en vergeet je zonnebrand olie niet!
ik heb nog wel onderdak voor je op curacao
kijk even op de site (hij is nog niet helemaal klaar maar het e mail adres werkt al wel ) www.cactus-inn.com
Bedankt voor het aanbod maar mijn onderdak is allang geregeld; ik verblijf bij familie. In ieder geval is het handig om te weten. Misschien kan ik het aan iemand anders door spelen.
Even voor alle duidelijkheid: IK BEN MUISJE NIET!!!
Door mijn fout wordt dit helemaal verkeerd begrepen. :paranoid: Hopelijk is dit niet meer het geval. Ze lijkt wel ok en zo, maar dat ben ik niet.
Fijne feestdagen toegewenst :unibrow: en een gelukkig nieuw jaar :slywink:.