Vanuit Argentinie wens ik alle vaste en nieuwe bezoekers een spetterend 2012 toe vol nuttige informatie op de Argentinie landenpagina van Wereldwijzer :cheer:
voor jou ook de beste wensen voor 2012.
een goede gezondheid, veel geluk en plezier en dat je ook in het nieuwe jaar wereldervaringen rijker mag worden.
Feliz año nuevo para todos !!!
:cheer::wereld::cheer:
Laten we er met zijn allen een prachtig & krachtig 2012 van maken, hopelijk een jaar met (mondiale) veranderingen. Ik ben hoopvol gestemd!
Suerte, groet,
Jan
Ga je verhuizen Jan???
FELIZ 2012!!!
Bijdeze ook een warme groet van ons en een heel voorspoedig/reislustig jaar toegewenst aan iedereen op dit forum !!
Dikke abrazos
Alex y Rijkje
B&B Casa Hernandez
www.lacasahernandez.com.ar
San Lorenzo (Salta)
Hallo Forumbeheerder Flipsen, Ik woon in Uruguay en zie Argentinie vanuit mijn huis aan de overkant van de Rio Uruguay liggen. Uruguay heeft geen eigen forum en daarom kijk ik wel eens op het Argentinië forum. Ik kom oorspronkelijk uit Voorburg en naast me woonde een familie Flipsen, (met jouw naam zijn er maar weinig), ben jij van die familie? Ik zie niet je voornaam.
Ik woon hier in Uruguay sinds 1,5 jaar en heb hier een mooi terrein gevonden met eigen strand, waar ik een kleine urbanizacion opzet. www.playapuntadiamante.com Vriendelijke groet, Niek Frankenmolen
Dag Niek,
Mijn ´nick´ Flipsen op Wereldwijzer heeft niets te maken met mijn echte naam (Jack Bol), maar is een bijnaam die ik een jaar of 15-20 geleden om onduidelijke reden heb gekregen op het reclamebureau waar ik stage liep ![]()
Mooie locatie! Heb je daar veel last van muggen, of niet? Ik heb een paar maanden rondgehangen in de omgeving van Santa Fe en daar is de natuur zeer mooi, maar je blijft dat subtropische klimaat houden natuurlijk. En hoe zit het met zwerfafval?
Ook een gelukkig en spetterend 2012 gewenst vanuit West-Vlaanderen!!!
Hoi mensen,
inmiddels zitten we er al 2 weken in, maar dan toch nog maar de beste wensen.
ik vroeg me af of we (en daarmee verwijs ik m.n. naar de mensen die hier actief op zijn of kennis van hebben) niet een aantal onderwerpen vast op onze site hier kunnen plaatsen, zodat we niets steeds herhalende of zeer vergelijkbare vragen krijgen, zoals over bus- en vliegreizen en ander vervoer, verblijf, kosten, opties voor vrijwilligerswerk e.d., etc. Als dat eenmaal gedaan is, kunnen we een filter instellen, zodat iedere brijdage aan het forum eerst goedgekeurd moet worden door de beheerder(s), voordat die publiekelijk verschijnt. zo krijgen we dan een mooie en ordelijke pagina, waar info makkelijk (terug) te vinden is, en er niets steeds gereageerd hoeft te worden op dezelfde vragen.
groet,
stef
Prima idee Stefned, maar in de praktijd werkt dat toch niet zo goed (kiijk maar naar de vragen over busreizen en tijden). Mensen kijken vaak niet verder dan hun neus lang is bijvoorbeeld. En om de beheerder alle posts te laten screenen gaat ook wel erg ver, het is gewoon vrijwilligerswerk natuurlijk en ik kan mijn tijd wel beter besteden :chin: