De schoonheid van Italie ontdekken zonder massa’s toeristen om je heen? Proeven van heerlijke locale wijnen en streekgerechten in authentieke Italiaanse restaurants? Genieten van warme zomerse temperaturen, tijdens een vakantie vol indrukken van schitterende natuur, middeleeuwse dorpjes, kastelen en rustieke agriturismi?
De Oltrepo Pavese wenst u van harte welkom! Dit schitterende gebied in het noorden van Italie geeft u de mogelijkheid Italie te ontdekken in alle rust en eerlijkheid. Doordat dit gebied nog niet erg bekend is in de toeristische sector krijgt u hier de kans om Italie mee te maken zoals de locale bevolking dit doet. Kleine restaurantjes waar u eet wat de moestuin die dag te bieden heeft. Proeven van wijnen bij de producenten, uitkijkend op de heuvels waar de met zorg geplukte druiven vandaan komen. Eerlijke prijzen, een bevolking die elke toerist een warm hart toedraagt en er alles aan zal doen om uw vakantie onvergetelijk te maken.
Toen ik een jaar geleden van de drukke stad Pavia naar de Oltrepo Pavese verhuisde ging er een wereld voor mij open. Dit gebied overweldigt mij nog elke dag, de veelzijdigheid, de schoonheid.
Het verbaasde mij echter dat in deze streek, vol met prachtige locaties om te bezoeken, bijna geen toeristen voorkomen.
Door mijn passie die blijft groeien voor dit gebied, en door mijn sterke wil om dit te delen met liefhebbers van natuur, schoonheid, eten en wijn, heb ik besloten om tours te organiseren in de wereld van de Oltrepo Pavese.
Zo ben ik opzoek gegaan naar de leukste agriturismi (vakantieverblijf op een landgoed of boerderij), echte authentieke Italiaanse restaurants, gezellige en karakteristieke dorpjes, professionele wijnproducenten en de mooiste natuurgebieden om mijn tours tot stand te brengen.
Ik nodig u uit om een bezoekje te brengen aan mijn website, bekijk de tours, droom weg bij de foto’s en proef alvast de heerlijke vakantiesfeer.
En wie weet, mag ik u deze zomer van harte welkom heten, onder het genot van een wijntje, hier in de Oltrepò Pavese.
*
Arrivederci*,
Linda
www.oltretour.com