Fantastische reis naar Turkije met artiesten, 19 mei, 8 dgn!

Hallo, ik ben Sandra, 45 jr en zoek een gezellig reismaatje voor de artiestenreis die ik ga maken. Het hotel is super. De reis gaat naar het mooie hotel Grand Park Lara in Antalya, slechts 20 minuten rijden vanaf het vliegveld.

De artiesten die meegaan zijn: Dries Roelvink, wie kent de populaire zanger niet. Robert Leroy, ook al een zanger die al jaren bekend is. Quincy, we zagen hem schitteren in Bloed Zweet en Tranen.
Johan Kettenburg, kreeg een wildcard in Bloed Zweet en Tranen, Denny Braaf, ook weer helemaal terug na deelname aan hetzelfde programma en tot slot zangeres Saskia Heymans, een talent die zeker niet mag ontbreken op deze artiestenreis.Deze reis is georganiseerd door Contra73 uit Amsterdam.

http://www.corendonartiestenreizen.com/reizen/7-sundance-suites-13-mei-2014-20-mei-2015

De feestavonden deze week zijn op dinsdag 20 mei, woensdag 21 mei en vrijdag 23 mei 2014.
Natuurlijk kunnen we naast de avonden genoeg zelf ondernemen of gewoon lekker genieten bij het all inclusive hotel. Het kost voor een 2-persoonskamer wat minder dan 1-persoonskamer, maar ik vind een beetje privacy belangrijk, dus ik heb dit zo geboekt voor twee personen elk een aparte kamer. Dat is wel zo prettig vind ik. Hoop jij ook! Prijs is 822, maar komen nog adm.kosten en annulering e.d. bij en totaal alles inclusief is 892. Boek je een reis met alleen vlucht en hotel en moet je dan nog eten en drinken dan kom je vaak hoger uit! Hoop dat jij ook houdt van een beetje luxe en genieten. Wie weet tot gauw!