Eventjes een verhaaltje over mezelf... :-)

Hallo mede wanderlust people!

Mijn naam is Monique, ben 28 jaar en woonachtig in het prachtige Brabant!
Altijd al een voorliefde gehad voor nieuwe plekken ontdekken en verslaafd aan avontuur.
In het begin toen ik startte met mijn opleiding Wildlife management (natuurbeheer/natuurbehoud/onderzoek) was het plan nog om de wereld rond te reizen van project naar project, maar inmiddels de liefde van mijn leven gevonden hier in Nederland en die kan helaas niet met mij mee op sleeptouw… Dus besloten om mezelf in Nederland te vestigen en dan voor tussendoor op zoek te gaan naar korte projecten waar ik af en toe mijn reisverslaving mee kan voeden, of (hopelijk snel) een baan kan vinden waarin ik zo nu en dan mee naar het buitenland kan gaan! Tot noch toe helaas nog niets kunnen vinden en vandaar ook op dit forum in de hoop inspiratie te krijgen van andere mensen hoe zij aanpakken! :slight_smile: Verder hou ik naast reizen ook van festivals, muziek, dansen, hulahoopen, schrijven, boeken lezen, wandelen en eigenlijk vanalles wel zo’n beetje haha! Wat je niet bij mij in huis zal vinden? Een tv! Al jaren niet meer gehad en bevalt me prima! :slight_smile:

Nou, ik kijk er naar uit jullie beter te leren kennen en hopelijk kunnen we elkaar in de toekomst nog ergens mee helpen! :slight_smile:

Xx Mo

Hoi Monique, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Reisgenoten forum.