Mijn naam Reinier Jaquet 64 jaar ben Nederlander en woon nu 4 jaar in Duitsland ben weduwnaar.
Pendel zeer regelmatig naar Manila Filippijnen heb daar mijn nieuwe liefde leren kennen.
Het is een prachtig land rijk aan mulitinationals en zeeeeer arm de meeste eigen bewoners.
Het is triest te zien hoe hier heel veel alleenstaande vrouwen leven met kinderen in bittere armoede met nog minder dan niets.
Dat zelfde geldt voor mijn lief Naam Evangeline door haar man in de steek gelaten met 3 kinderen en ze heeft gevochten als een leeuwin voor haar kinderen en nu heeft ze de steun van mij erbij gekregen en ik kan zeggen we zijn nu heel gelukkig en zij heeft ook weer een toekomst met mij.
Maar God heeft hem gestraft met een dodelijke ziekte en is zij nu weduwe is erg gelovig Katholiek.
Het land heeft een prachtige natuur het is daar vaak heel heet en het weer kan heel grillig wezen zo is het mooi en warm en even later een krakend onweer.
Zo dit is mijn eerste reactie hier
Hallo Reinier Jaquet, welkom op Wereldwijzer!
Wat mooi dat jullie nu samen het geluk hebt gevonden. Veel plezier samen en op de site.
Groetjes, Leontien
1 like