Even voorstellen

Hai Hai,

Ik ben Shoshanna en ik ben 41 jaar oud. Ik ben moeder van drie dochters en oma van een hele leuke kleinzoon van bijna 2 jaar. Ik wil over 3 jaar naar Isreal emigreren. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en nu in Israel wonen.
Hoe zit met werken. Kun je er makkelijk een baan vinden. Ik ben afgestudeerd als docent Pedagogiek. is daar makkelijk werk in te vinden in Israel. En hoe zit met met bijvoorneeld de huizenmark. Nou ja hoop dat iemand mij via dit forum meer kan vertellen

Sjalom,

Shoshanna :zon02:

Hallo Shoshanna, welkom op Wereldwijzer!

Om wat meer over emigreren te weten te komen kun je het beste naar het Werken en Wonen in het Buitenland Forum gaan. Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Voor het land zelf kun je een kijkje nemen op het Israel Froum. Veel plezier met de voorbereidingen en met je grote stap.

Groetjes, Leontien

1 like

Hai Leontien,

Hardstikke bedankt voor de de verwijzing naar de andere 2 sites. Ik ga zeker kijken. Ik realiseer me dat er heel veel meer bijkomt kijken als je eenmaal besloten hebt om te gaan emigreren maar wie niet waagt die niet wint. Daarnaast is het ontzettend leuk om ermee bezig te zijn en jezelf zo goed mogelijk voor te bereiden om te kunnen wonen en werken in een hele nieuwe omgeving.

Groetjes,

Gloria

Hallo Gloria, heel veel plezier met alles uitpluizen.