hey ik ben danny 15 jaar en nieuw hier.
ik heb me aangemeld om meer te weten te komen over hoe ik later naar amerika kan emigreren. Ik weet dat ik nog best jong ben maar beter voorbereid zijn dan nog beginnen op de leeftijd dat ik wil gaan toch?
hier wat info over mij:
favo land: Noord-Amerika
favo taal: Amerikaans (engels)
favo stad: Los Angeles
Wat ik later wil worden: filmacteur (Als hier tips over zijn dan ben ik dolblij!!! en ja ik weet dat dit harstikke moeilijk is maar toch ga ik dit doen en ik wil dit al vanaf mijn 8ste dus ik weet zeker dat ik dit wil. of als iemand nog mensen kent die me tips kunnen geven graag of mensen die dit hebben gered (beroemdheid is ook goed dan weet ik wie ik kan proberen (kan altijd proberen toch???)
Waar ik wil gaan wonen: LA (liefst hollywood maar dan moet ik wel eerst een goede carriere krijgen en een hoop geld of ergens in de buurt van hollywood)
wat ik het moeilijkst vind aan emigreren: mijn familie achterlaten, alle moeilijke termen in emigratie proces en wat ik allemaal moet regelen om in Amerika te kunnen wonen (ik ben bang dat ik wat ga vergeten)
alle hulp en info over emigreren naar Amerika (LA) zijn van harte welkom ik zal elke tip opslaan. of verwijs me naar een pagina waar meer staat.
verder weet ik niet wat ik nog meer kan zeggen dus
greetz danny