Even voorstellen!

Graag wil ik mij even voorstellen!
Ik ben Marije, woonachtig in het noorden van het land. Gelukkig getrouwd. Ik heb een partner die familie heeft wonen down under. Zij heeft jarenlang in Nieuw Zeeland gewoond. Haar ouders wonen er nog steeds, broer gaat weer terug naar NZ en zus naar Australie.
Het begint bij haar enorm te kriebelen en ze wil graag weer terug. Ik kom hier voor informatie, mensen die inmiddels geemigreerd zijn of graag willen emigreren.
Tevens zijn we reislustig aangelegd; we hebben al wat landen bezocht, onder andere San Francisco, Nieuw Zeeland (3 maal) en verder reizen we binnen europa veel af. Ik geloof dat we nagenoeg bijna alle landen op t europese continent hebben bezocht.
Er staat weer een reis op de planning; de combinatie NZ/australie in december 2012. Ik ben benieuwd!:zon02:

Hallo Marije, welkom op Wereldwijzer!

Ik kan me voorstellen dat het begint te kriebelen bij je partner om terug te gaan. Je zou eens een kijkje kunnen nemen op Nieuw-Zeeland Forum. Voor vragen over emigreren kun je terecht bij Wonen en Werken in het Buitenland Forum. Veel plezier met jullie plannen.

Groetjes, Leontien