Goede morgen,
Ik ben Geert ben geboren in Kinshasa(Zaire).Mijn ouders zijn afkomstig uit Belgie en hebben 10 jaar in Kongo gewerkt en geleefd (kolonialen).Ik woon in Brugge,trouwens zeer mooie stad om eens te bezoeken,en ben er ook werkzaam als receptionist in een 4-sterrenhotel,meestal doe ik de nacht en werk dan van 23.30u tot 07.30 in de morgen.Ik heb rondgereisd in redelijk wat landen in Europa met natuurlijk uitzonderingen zoals Bulgarije,Kroatie en nog meer.Ik ben hier op het forum terechtgekomen doordat ik een (chat)relatie heb met een vrouw uit Accra Ghana.Ben altijd geinteresseerd geweest in Africa en dat komt waarschijnlijk door mijn roots.Tijdens mijn reizen doorheen Europa ben ik heel gecharmeerd geweest door Sicilie.Ik heb ook een zus die tegen San Francisco woont en ben daar al 2 maal op vakantie geweest.Geweldig land maar ik zou er niet willen wonen.Ik woon op mijn eentje maar ben vroeger gehuwd geweest.Zo,dat was een heel klein stukje over mezelf.
Ik wil iedereen hier op het forum,ook vriendelijjke groeten doen.:dag:
Hoi Geert,
Welkom op wereldwijzer.nl Dat moet ook juist lukken mijn ouders en mezelf hebben vroeger ook in Zaire gewoond.(Belgische maritiem:de congo-boten)
Hier op wwz hebben wij ook een Ghana- forum waar je terrecht kunt met al je vragen!
Nog veel suc6 met al wat je doet in je leven.
groetjes:georgessiam.
Goede morgen Georgessiam,
Bedankt voor je reactie.Ja dat is wel toevallig dat onze ouders allebei kolonialen zijn geweest.Misschien kunnen we daar later eens over praten.
Vele groetjes:dag: