Volgens goed gebruik van het forum zal ik me ook maar even voorstellen.
Ik ben Bas (duh), 27 jaar en woon in Rhenen. Mijn voornaamste hobby’s zijn muziek (grote diversiteit maar als favorieten Radiohead, Björk, Miles Davis, Joe Henry) fotografie, sport (voetbal, hardlopen) en vanzelfsprekend reizen.
Binnen Europa heb ik wel redelijk veel gezien en probeer regelmatig een tripje van een paar dagen te maken, het ryanair aanbod uitmelken helpt hierbij ;). Hierbij heb ik wel een voorliefde voor Italië, het land met de hoogste bergen, de grootste vulkanen, de rijkste cultuur, de beste keuken, de meest romantische voetbal- en wieler-beleving en de mooiste vrouwen. Ik ben zoals jullie al merken erg subjectief.
Buiten Europa heb ik slechts (een gedeelte van) India en Nepal gezien maar dat smaakt uiteraard naar meer! Ik wil komende winter een paar maanden naar Zuid-Amerika (Argentinië, Chili, Peru en eventueel Bolivia) dus ik hoop dat jullie me zo af en toe kunnen ondersteunen.
Ik vind oude cultuur boeiend maar het liefst begeef ik me in de bergen, Patagonië lijkt me uiteraard dus de place-2-be.