Zoveel fantastische plekken hebben mijn vrouw en ik verkend. Suriname, de Antillen, Tunesië, Zuid-Afrika, Israël, Denemarken en Botswana, we zijn er geweest.
Twee keer zeilden we van Nederland naar Portugal met onze zeilboot, de NOMAS. We verkenden de kusten van Engeland, Denemarken, Frankrijk, Portugal, Marokko en Spanje en zeilden rond Gibraltar, Italië, Kroatië, Griekenland en Turkije.
Nadat we enkele jaren geleden defintief van boord stapten en de boot verkochten, maakten we reizen met onze campers. In 2023 vestigden we ons in Spanje. Nu stappen we regelmatig in de auto om de mooiste road- en citiytrips te maken. Lees meer over ons op
Goedemorgen,
Dank voor je compliment. Na ons bezoek aan Madrid staat er nu een rit van Spanje naar Nederland door het westen van Frankrijk op het programma. Dan gaan we een week door Friesland varen. Vervolgens reizen we via Calais naar het zuidwesten van Engeland. Daarna…weten we het nog niet.
Hoi! Ik ben Rebecca Braak en woon al 12 jaar in Ecuador! Samen met een team van 15 reisexperts creeeren wij de mooiste individuele rondreizen voor reizigers die op zoek zijn naar het authentieke Zuid Amerika. Van vrijwiligerswerk bij een dierenopvang in Costa Rica tot ceviche maken met lokale vissers op de Galapagos Eilanden. Bij ons kan het allemaal zolang we maar met open minded reizigers werken! Ik ben net terug uit Peru waar ik deze blog heb geschreven over reizen met “purpose” Meaningful Travel in Peru: Cultural & Purposeful Journeys