Even voorstellen

Hoi!

Ik ben Sybout Valkenburg, 21 jaar en studeer & woon in Nijmegen. Ik vind het geweldig om te reizen en heb al meerdere malen dankbaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot interrailen. Mede hierdoor heb ik inmiddels veel van Europa gezien! Daarnaast heb ik een half jaar gestudeerd in Warschau en behalve daar te studeren heb ik vanuit daar ook veel kunnen reizen. Zo is Oekraïne zeker een aanrader om eens heen te gaan! ( ga dan alleen niet veel verder dan Kiev want in het oosten is het gevaarlijk met de oorlog tussen Oekraïne en Russische separatisten )

Verder ben ik een paar jaar terug met een groep vrijwilligers naar New Delhi gereisd en hebben we daar een weeshuis opgeknapt wat een erg bijzondere ervaring was. Verder staat bij mij Israël als vakantiebestemming stipt op nummer 1 met z’n indrukwekkende historie, culturen en indrukken die het op je achterlaat.

Mij lijkt het nog erg gaaf om Amerika, Nepal, Australië, Nieuw-Zeeland, Indonesië, Namibië, Mexico en Rusland te bezoeken, nog genoeg opties over dus haha. Ik ben erg benieuwd naar de verhalen en ik heb er zin in!

Groetjes!

Hoi Sybout,welkom op wereldwijzer!

Nou ik reis ook vaak met de trein,niets zo leuk als een babbeltje slaan met je medereizigers.

Je steekt er sowieso iets uit op en als het een beetje meezit, worden jullie treinbuddies, of nog beter: bloeit er iets moois.

Las ook in je berichtje dat je plannen hebt om in de nabije toekomst op vakantie te gaan naar Indonesië?

Indonesië is een prachtige en zeer gevarieerde reisbestemming.

De eilanden weten zich elk op hun eigen manier te onderscheiden van elkaar.

In iedergeval moest je met vragen zitten,dan kan je altijd een berichtje posten in het Indonesië Forum hier op wereldwijzer.

Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst, Sybout !

groet,georgessiam.

Welkom! Ik begreep dat je in het team Samenwerkingen zit?