Hallo! Mijn naam is Connie en ik woon het grootste gedeelte van het jaar in Auroville, India. In 2010 ben ik als zelfstandig ondernemer begonnen met het organiseren en coördineren van stages in India voor (veelal) Nederlandse studenten. Inspiratie hiervoor kreeg ik tijdens mijn eigen stage in dit land voor mijn opleiding Social Work in 2006/2007. Ik zou graag nog eens naar Australië en Nieuw Zeeland gaan om vrienden op te zoeken die ik daar tijdens mijn rondreis in 1999/2000 heb ontmoet, maar binnen India en natuurlijk de rest van de wereld valt ook nog enorm veel te zien. Voor mij is dit land in elk geval een mooie thuisbasis geworden waar ik mensen van over de hele wereld ontmoet.
Hoi Connie,welkom op wereldwijzer!
Voor veel mensen die voor het eerst op vakantie naar India reizen, is de cultuurschok erg groot,heb ik me laten vertellen Connie?
Vooral de armoede is iets waar veel mensen op vakantie in India moeilijk mee om kunnen gaan.
Niettemin is India een prachtig land om te bezoeken.
Indien je nog tips moest hebben Connie,dan kan je altijd een berichtje posten op het India Forum
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.