Even voorstellen

Hallo iedereen,

Ben ook maar even lid geworden van dit forum. Ben een student uit het noorden van Nederland. Heb nog niet veel gereisd, eigenlijk alleen maar Berlijn, maar dat is me zo goed bevallen. Ben een stadsmens dus grote steden bezoeken staat hoog op mijn bucketlist. Hou van voetbal dus een wedstrijdje op (amateur)niveau ergens bezoeken is ook niet verkeerd. Vandaar dat ik ook lid ben geworden. Ik hoop via dit forum soortgelijke mensen te ontdekken om misschien ooit samen iets te ondernemen.

Nou, misschien tot horens.

Hi Unioner,

Leuk dat je erbij bent… Berlijn ben ik ook geweest, het is mij zeker niet tegengevallen.

Winkelen gaat daar prima haha!

Welkom op Wereldwijzer!

Ik vind stedentrips zelf ook erg leuk, en probeer dan ook zoveel mogelijk steden te bezoeken. Mocht je opzoek zijn naar een reisgenoot, dan kun je even een berichtje achterlaten in het Reisgenoten Forum.

Ja dank. Ik heb het forum ondertussen wel wat ontdekt. Leuk! Reismaatje ga ik misschien nog wel even naar opzoek, aangezien ik waarschijnlijk een taalreis naar Berlin ga ondernemen komende zomer. En anders misschien treinen door Europa. Zoveel dromen :wereld: