Even voorstellen

Beste globetrotters

ik zal ons even voorstellen ik ben Roy 28 jaar samen met mijn vriendin Nicole 27 jaar willen wij de vakantie van ons leven maken

aangezien wij zeer sportief zijn en dus wel wat aankunnen willen we echt de jungle in

en niet de toeristenvallen zoals op de meeste site’s

in het bos slapen geen punt of een plaatselijk dorpje alles mag en kan zolang er een gids is kunnen wij het aan !!

Al zouden we het leuk vinden de vakantie wel met 5 dagen af te sluiten in een resort.

Maar dit is makkelijk te plannen dat lukt ons wel.

Maar dan nu het volgende we weten niet waar te beginnen afgelopen dagen veel info op gedaan maar overal staan wel weer andere plaatsen / toeristenvallen.

Wie heeft dit ooit eerder gedaan en vind het leuk ons enigszins te begeleiden zodat ook wij zeker het mooie van dit stukje natuur kunnen zien!

we willen ongeveer 20 dagen gaan komt niet op een paar dagen!

Hopelijk kunnen jullie ons helpen kom niet aan met complete vakanties want wij willen net gaan waar de “meeste” niet komen. Alvast bedankt en hopelijk mogen we snel en veel reacties ontvangen

Groetjes Roy en nicole

Hoi Roy, welkom op Wereldwijzer! Jullie hebben leuke plannen. Aan welke jungle denk je dan?
Azie, Afrika of Zuid-Amerika?

Hoi Zaan

Zuid-Amerika en dan het amazone gebied in echter willen wij op eigen houtje reizen.
Ongeveer max 25 dagen echter willen we geen voorgeplande reis
Dus alle tips zijn welkom van waar we het beste de jungle in kunnen gaan of evt waar je veel gidsen kunt huren etc

Groetjes Roy