Even voorstellen :)

Hallo :slight_smile:

Op mijn to do list stond dat ik me even kort moest voorstellen :). Hierbij stel ik me even kort voor! :chin:

Mijn naam is Robin. Ik ben een meid/vrouw van 20 jaar en woon in Zuid-Nederland :). Verder hoop ik in Oktober nog een weekje op vakantie te kunnen in het Blue Sky Hotel in Alanya :). Doordat ik student ben moet ik me helaas wel strak aan de vakantie planning houden.

Groetjes Robin :slight_smile:

Hoi Robin,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie vakantiebestemming, dit land heeft zoveel te bieden… cultuur gastvrijheid mooie stranden met sfeer… geweldig landschap!
Indien je nog met vragen zit Robin,aarzel dan niet om een berichtje te posten in het Turkije Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Robin !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Bedankt!

Heb meteen een bericht geplaatst in het forum '‘vakantieliefdes’'op de hoop een reispartner te vinden! :slight_smile:

Groetjes!

Hoi Robin,als je eventueel op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je een oproepje plaatsen in Reisgenoten Forum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 Robin !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin: