Even voorstellen

Hoi allen,

Even voorstellen, mijn naam is Nick en heb interesse om vrijwilligerswerk te doen in Zuid Amerika. Met name Brazilië of Peru/Bolivia trekt me wel. Ik wil in eerste instantie de taal leren en me nuttig maken op allerlei gebieden. Ik heb diverse sites bezocht en ik denk dat er genoeg te doen is.

Ik heb altijd vrijwilligerswerk willen doen, echter is er nooit iets van gekomen. Ik ben 53 jaar, ondanks dat denk ik niet dat het te laat is. Ik ben in Azië en Afrika geweest op vakantie, maar ik ben nog nooit in Zuid Amerika. Op een of andere manier trek het me wel.

Ik hoop op deze forum genoeg info te vergaren om mijn doel te bereiken.

Groet Nick

Hoi Nick,welkom op wereldwijzer!
Heb je al ondertussen het Vrijwilligerswerk Buitenland Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
In dit forum vind je aanbod en vacatures van vrijwilligerswerk projecten in het buitenland van diverse vrijwilligerswerk organisaties.
Succ6 nog !
groet,georgessiam.

Hallo georgessiam,

Bedankt voor je bericht. Ik heb vannacht even op de site gekeken, maar ga nu de site goed bekeken. Alle tips zijn ook welkom.

mvg Nick

Hallo Georgessiam,

Ik heb de link bekeken, maar er staan verder geen topics over vrijwilligerswerk in Brazilië. Ik heb online wel het e.e.a. gevonden, ik heb plannen om in het najaar naar vrienden te gaan en ter plekke rondkijken of er iets is in de buurt van b.v. Sao Paulo. Misschien overweeg ik vanuit daar naar Bolivia of Argentinië te gaan. Tevens wil ik eerst de taal leren.

Alle suggesties zijn welkom.

gr Nick

Hoi Nick,
Op het subforum :vrijwilligerswerk vraag&aanbod kan je altijd een berichtje posten ivb : Brazilie !
Succ6 nog !
groet,georgessiam.