Ik ben Louise en ik kom uit Hardinxveld ( in de buurt van Rottterdam)
sinds een aantal jaar is reizen een grote hobby geworden van mij en mijn vriend. hoe vaker en hoe verder weg op vakantie hoe beter.
Wij hebben vorig jaar september een roadtrip gedaan door de USA. van Las Vegas via page naar de Grand Canyon, dan door naar LA en als eindbestemming San Fransisco.
in maart zijn we naar Dubai, Abu Dhabi geweest.
en afgelopen week zijn we teruggekomen van onze reis naar Singapore en Maleisie.
tussendoor ook nog een paar citytrips naar Parijs Luxemburg Oslo Antwerpen gedaan.
Onze volgende reis gaat in juli naar Rusland St. Petersburg.
en om ons reisjaar goed af te sluiten gaan we met kerst en oud & nieuw naar NYC, met waarschijnlijk nog een aantal dagen naar Boston en Washington.
Hoi Louise ,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht,hoe waren trouwens je reiservaringen met Maleisie?
Ook plannen om andere Aziatische landen zoals Thailand en Laos te bezoeken in de toekomst?
Ik las ook in je berichtje dat je in juli op reis gaat naar St. Petersburg?
Ik weet niet ofdat je van kunst houd Louise,maar voor de grootste collectie van Russische kunst ter wereld moet u naar het Russisch Museum. U ziet er niet alleen een grote collectie religieuze iconen (de oudste uit de 11e eeuw), maar ook werk van kunstenaars als Repin, Serov, Brjoellov en Vroebel.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Rusland Forum
Succ6 nog met de voorpret,Louise !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.