Even voorstellen

Hallo,

Via een ander forum ben ik met mijn vraag over mijn aankomende reis hier naar toe verwezen.
Ik ben Linda, woonachtig in Limboland ( Sittard)
Reizen vind ik heel leuk alleen niet zoveel tijd meer om dit met regelmaat te doen ivm de verzorging van onze hondjes die wij niet graag alleen achterlaten.
Door de jaren heen heb ik diverse delen van Amerika bezocht, Mexico, Venezuela (diverse steden) , Aruba, Bonaire, Curaçao ( heb ik trouwens 35 jaar gewoond) Trinidad, Jamaica, België, Luxemburg, Italië, Frankrijk en Duitsland.

Verder wil ik ooit nog naar Cuba, Sto Domingo, Spanje, Kroatië en Portugal gaan.

Maar voor nu staat Canada op mijn lijstje en om precies te zijn Ottawa waar ik a.s zomer naar toe zal gaan ivm het huwelijk van mijn neef.

Dus bij deze alle info is welkom. Ik ga samen met mijn broer en we gaan low budget. Huren geen auto en willen proberen om toch zoveel mogelijk zelfstandig wat van het deel waar we zullen zitten te zien.

Voor zover deze voorstel ronde.

Groetjes Lin

Hoi Lin, welkom op Wereldwijzer! Je hebt al een aantal mooie bestemmingen gehad zie ik. Voor wat betreft Canada, kun je het beste even op het Canada forum kijken.