Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Juuth, ik ben 36 jaar en ik ben groepsleerkracht basisonderwijs. Ik woon samen met Roel, we hebben samen een dochtertje van 2,5: Isa.
Ik ben in verschillende landen binnen Europa geweest (België, Frankrijk, Spanje, Groot-Brittannië, Duitsland, Italië, Zwitserland, Noorwegen, Zweden, Hongarije, Turkije en Griekenland). Buiten Europa ben ik in Canada, India, Egypte en op Curacao geweest. Mijn vriend is buiten Europa nog in Kenia, Venezuela, Dominicaanse Republiek en op de Malediven geweest.
We waren vorig jaar druk bezig met solliciteren op Curacao, dat is helaas niets geworden, maar nu ben ik uitgenodigd om volgende maand te komen solliciteren voor een baan op Aruba.

Hoi Juuth,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen met India?
Las ook in je berichtje dat je gaat solliciteren in Aruba?
In Oranjestad zijn verschillende uitzendbureaus en arbeidsbemiddelaars die je prima kunnen adviseren en begeleiden bij het zoeken van een passende baan op Aruba.
Ben je nog op zoek naar meer info,dan kan je altijd een berichtje posten op het Aruba Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met het solliciteren Juuth !
groet,georgessiam.