even voorstellen

Hallo ik ben Astrid

Samen met mijn man maken wij leuke reizen meestal regelen we alles zelf we hebben best al wel veel gezien zoals :Suriname 3x, Vietnam, Indonesië in 1984 voor de eerste keer en daarna nog regelmatig,Argentinië, Uruguay, x Amerika, 2x Zuid Afrika, Kenia, en de Konings steden van Marokko,en diversen landen en steden in Europa.Dit jaar 2014 willen we naar Mexico (Yucatan ) tickets zijn al geboekt alleen de invulling zijn we nog niet helemaal uit omdat we sommige afstanden best lang vinden en we ook niet zo piep meer zijn maar we komen daar wel uit denk.verder voor iedereen een heel veel reis plezier en een gezond 2014.

Hoi Astrid,welkom op wereldwijzer!
Zou je dat wel doen op reis gaan? voordat je je weet ben je er aan verslaafd !:slight_smile:
Zelf ben ik al 3 dagen thuis van mijn verkwikkende vakantie in Thailand,zit nu momenteel in de heimwee fase
Nou als ik je berichtje lees Astrid,heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Hoe waren je ervaringen met Argentinië,ook Ushuaia en Vuurland bezocht tijdens je trip door dit prachtig land?
Wat betreft Mexico,het is een veelzijdig land met een rijke cultuur, natuur en vol bezienswaardigheden.
Niet alleen culturele trekpleisters als Mayatempels, maar ook de tropische regenwouden, het Palancar koraalrif bij de Rivera Maya en Mexico-City zijn bezienswaardigheden die je gezien moet hebben Astrid!
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Mexico Forum
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Astrid !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.