Even voorstellen

Ik ben nieuw op dit forum, bij deze stel ik me even voor.

Ik ben Tamara en mijn grootste passie is, zoals waarschijnlijk die van iedereen hier, reizen.

Tot nu toe al geweldige reiservaringen opgedaan in oa Afrika (Nigeria, Egypte, Mozambique, Malawi, Zambia en Zuid Afrika), Australie, Indonesie, Japan, Verenigde Staten, Aruba en de meeste landen in Europa oa IJsland, Ierland, Madeira, Tsjechie, Spanje, Italie enz. Wat mij betreft blijf ik mooie reizenervaringen verzamelen. Beijing, Shanghai en Costa Rica staan al weer vast op het programma van de nabije toekomst.

Ik vind het geweldig om te leren van andere culturen en om te genieten van de natuur in de wereld. De verschillen trekken me enorm aan. Het is erg mooi om het allemaal zelf te ervaren maar ik vind het ook mooi om verhalen van anderen te lezen, ik haal daar veel inspiratie uit.

:slight_smile:

Hoi Tamara,welkom op wereldwijzer !
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen met Mozambique?
Eerlijk gezegd hoor je zo weinig over dit Afrikaans land of heb ik het mis met mijn redenering,Tamara?
Indien je nog tips hebt over de landen waar je al bent geweest,dan kan je ze altijd plaatsen op de verschillende landenforums hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Tamara !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.

Hoi Georgessiam,

Bedankt voor je welkom op de site.
Ja Mozambique is echt een heel mooi land. Cultuur is echt Zuidelijk Afrikaans en de hoofdstad Maputo ook, maar het landschap is zeker anders. Het heeft een geweldige kustlijn, met prachtige stranden. Weinig toerisme nog, dus je waant je vaak alleen op een mooi strand. Doordat er nog niet zo veel toerisme is, zijn de activiteiten ook niet echt berust op een groot aantal mensen. Het mooist vond ik persoonlijk op en in het water aan de kust van Mozambique. Snorkelen met Walvishaaien, dolfijnen en mantas en duiken met zeeschildpadden. Of varen met een zeilboot naar een van de mooie wit zand eilanden aan de kust. De bevolking spreekt voornamelijk Portugees en wat Engels.
Ja het is echt een prachtig land. Zeker als je van iets anders houd dan de standaard bestemmingen.

Ik zal op de verschillende forums zeker wat tips en ervaringen plaatsen. :slight_smile:

Groetjes!