Hallo, ik heet(bijnaam)Milleray op dit Forum,
Een naam die ik me, herinnerend aan mijn bijna 10 jaar in Chile, te binnen schoot. Daar kwam ik na N-Amerika, vanuit Berlijn, waar ik gewoond en gewerkt heb.Ik ben naar India geweest 2 keer een half jaar en onderweg door Italie, duitsland…terug in Nederland in 2000. Nu woon ik in DenBosch, hoofdstad van het warme carnavals zuiden.
Ik ben geboren in Iran in de tijd van de sjah en wil in februarie 2014 voor het eerst weer mijn roots opzoeken en het lieve volk en mooie land leren kennen…Ongeveer 2 of 3 weken…
Ik zoek iemand om samen mee te reizen naar het zuiden, Ahvaz in Kuzesthan en vandaaruit naar andere plaatsen. (Shiraz, Yazd, Bugazambil, Sush. Ik heb contacten in Ahvaz en Teheran. Spreek helaas nog geen Farsi,
Ik ga 23 november naar de DIMsum informatiedag…
Groetjes
Milleray
Hoi Milleray,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lees heb je al veel afgereisd in het leven,hoe waren je ervaringen met Chile,ooit nog plannen om er terug naartoe te gaan?
Nu las ik ook dat je op zoek bent naar een reisgenoot,heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
De mensen kunnen je nadien altijd contacteren via een pm berichtje.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Milleray!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam