Even voorstellen

Mijn naam is Frans en sinds vele jaren heb ik de eilanden van Indonesie verkend. Daarnaast ben ik actief betrokken in een goede doel project Go For Lombok. Zie http://www.goforlombok.nl. Dit in samenwerking met de Stichting Lombok Care.
Dit jaar reis ik samen met mijn vrouw naar het eiland Sulawesi. We maken een hele ronde over het eiland.
Daarna reizen we door naar Australie,Nieuw zeeland en Amerika.
Tips hoe ik het beste gebruik kan maken van een wereld-ticket en bezienswaardigheden en overnachtingen zijn meer dan welkom.

Hoi Frans,welkom op wereldwijzer!
Je kiest er wel heel mooie landen uit om op vakantie te gaan.:slight_smile:
Australië het land van extremen,haar grootste attractie is zonder enige twijfel de schoonheid van het land.
Het landschap varieert van eindeloze zonovergoten stranden tot intens dichte regenwouden, van een eenzaam outback dorpje tot bruisende steden. Australië staat voor genieten, en vooral van relaxen.
Niet voor niets ondernemen vele duizenden Europese toeristen de lange reis naar dit prachtige land
Wat betreft tickets :Met een wereld-ticket heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van de verschillende vluchten van een aantal samenwerkende luchtvaart maatschappijen (allianties) binnen een bepaalde periode.
De meeste wereldtickets werken op basis van miles. Voor een vaste prijs mag je een bepaald aantal miles vliegen. Er zijn verschillende klassen waaruit je kan kiezen. De klassen verschillen per alliantie maar wat vaak voorkomt is minder dan 29.000 miles, 29.000-34.0000 miles, 34.000-39.000 miles
Indien je nog met vragen zit Frans,dan kan je altijd een berichtje posten op het Australië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Frans!
groet,georgessiam.