Ik ben Kees luijer, getrouwd met Wilma en wij hebben ideeen over het emigreren naar Sri Lanka.
We hebben nog een jaar of 10 te gaan voordat dit werkelijkheid kan worden, maar je kunt er maar vroeg genoeg mee beginnen vinden wij, zeker als je kijkt naar de tijd die je dan nog hebt om te kunnen sparen.
Wij zijn dit jaar 3 weken in Sri lanka geweest en dat is ons zeer goed bevallen, volgend jaar willen wij weer in Februari.
Turkije vinden wij ook een heerlijk vakantie land als het gaat om te ’ luieren ".
Groeten
Kees en Wilma.
Hoi Kees,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt gelijk,je kan er niet te vroeg mee beginnen om informatie te vinden over emigreren naar het wonderbaarlijke Srilanka.
Kijk even op deze site hier aanklikken hier staat in wat je moet hebben en waar je aan moet voldoen voor je aanvraag om je in Sri Lanka te vestigen.
Op deze site hier aanklikken kan je informatie vinden over verschillende dingen.
En natuurlijk kan je met alle vragen terecht op het Sri Lanka Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je toekomstplannen Kees!
groet,georgessiam.
Goedemorgen George Siam,
Hartelijk dank voor je leuke bericht op mijn even voorstellen item.
Ik en mijn vrouw stellen het zeer op prijs dat er een forum is waar we zoveel vragen kunnen stellen en dat daar buikbare antwoorden op volgen, en wij gaan daar ook zeer zeker gebruik van maken, want er komt bestwel veel bij kijken om alles in goede en veilige banen te lijden.
Nogmaals Georges dank, en wie weet tot ziens op dit forum.
Groeten
WIlma en Kees.
Nou das graag gedaan,WIlma en Kees !