Even voorstellen

Hoi,

Mijn naam is Loes, 27 jaar. Ik heb al heel wat reisjes achter de rug zoals Australie, Bali, Lombok, Java, Singapore, Taipei, Barcelona, Curacao, New York, Berlijn. In juli ga ik een weekje naar Valencia, alleen. Heb een hostel geboekt dus ik leer daar vast en zeker veel mensen kennen. Zijn er hier toevallig mensen die ook in juli naar Valencia gaan…let me know!

Hoi Loes,welkom op wereldwijzer!
Valencia, de perfecte mix van oud, modern, typisch Spaans en toch werelds. Deze prachtige stad heeft zoveel te bieden dat je vaak niet weet waar te beginnen.
Er zijn dan ook een heleboel fantastische dingen te bewonderen, zoals het grootste aquarium van Europa, de IMAX laser cinea, Palau de la Musica en Palau de les Arts
Nou wat je beslist moet bezoeken in Valencia is het oude stadsgedeelte met zijn
El Miguelet, de Kathedraal, de cafeetjes en de typisch Valenciaanse bars,etc…
Indien je nog met vragen zit Loes,dan kan je altijd terecht op het Spanjeforum hier op wereldwijzer.
Als je op zoek bent naar een reispartner dan kan je altijd een berichtje posten in het Reisgenotenforum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent loes.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst!
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.