Ik ben Eddy Henderickx,en ik ga emigreren naar Gran canaria.Het is in een klein bergdorpje Santa Lucia dat we gaan wonen.
Door mijn vroegere werk (para-commando Belgisch leger)heb ik al heel wat gereisd en landen gezien zoals:Benin-Ivoorkust,Brazaville-congo,
Kaap-verdie,Somalie,Polen ,Duitsland.
Het liefst van al vertoefde ik in Afrikaanse landen,ik hou wel van de relaxe manier van leven daar.
Vandaar de beslissing om naar Gran canaria te trekken het hoort bij Europa maar heeft toch een toets afrikaans qua levensstijl.Maar dan wel met het tikkeltje comfort indien je medisch wat nodig hebt etc.
Moesten er mensen zijn die in de buurt wonen graag uw ervaringen over de streek en gewoontes gevraagd.
Hoi Eddy,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om te emigreren naar Spanje !
Hoeveel mensen dromen er niet over “Emigreren naar Spanje” of “Wonen in Spanje en werken in Spanje”.
Nou het klimaat, de werkdruk, het fileleed, de betutteling door de overheid zijn al redenen om het kikkerlandje Belgie te verlaten,om ergens anders een nieuw leven op te bouwen!
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Spanjeforum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je plannen Eddy !
groet,georgessiam.