even voorstellen

ik heb mij aangemeld op het wereld forum omdat reizen mijn passie is , hou van individuele verre reizen waar avontuur en nieuwe culturen ontdekken een belangrijk onderdeel is…
zuid amerika, noord en midden amerika azie afrika en natuurlijk europa zijn gebieden waaruit bestemmingen moeilijk te kiezen zijn… ieder wereld deel heeft zijn charme en nodigt altijd weer uit om naar terug te gaan om er meer van te ontdekken…
ben dan ook nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen !!!

Hoi Erick,welkom op wereldwijzer!
Het is inderdaad dikwijls moeilijk om een keuze te maken,maar waarom niet eens op reis gaan naar Argentinie,Erick?
Argentinië is een waar reizigersparadijs. Met zijn uitgestrekte landschappen, bruisende steden en levendige cultuur is dit één van Zuid Amerika’s parels. Argentinië is bijna net zo groot als India, met 3500 km lengte tussen Bolivia en het zuidelijkste puntje van het continent.
Je kan er Hiken in Lake district, de hoogste berg van het continent beklimmen, de grootse steppe van Patagonie bewandelen en de gletsjers, pinguins en walvissen in het uiterste zuiden bekijken ,alsook Mountainbiken, skien, en surfen, wijn proeven, of dans romantisch de tango in Buenos Aires.
Indien je nog meer informatie wilt over het prachtige Argentinië dan kan je altijd terecht in het Argentinië forum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met het vinden van de juiste bestemming,Erick !
groet,georgessiam.