Mijn naam is Hans, ik ben 22 jaar en woon in Antwerpen (België) en werk als redactiemedewerker bij een Belgische krant. Heb vroeger toerisme gestudeerd en hou al heel mijn leven van reizen.
Ben een groundhopper, wat inhoudt dat ik naar het buitenland ga om voetbalwedstrijden te bekijken, uiteraard in combinatie met cultuur. Nu is het mijn grote droom om op elk continent (en in zo veel mogelijk verschillende landen) een wedstrijd gezien te hebben. En dan vooral Zuid-Amerika staat heel hoog op mijn lijstje. Ben dan ook lid geworden van dit forum om te genieten van alle tips en ervaringen van anderen.
Hoi Hans,welkom op wereldwijzer!
Nou ik ben ook voetbalminded,zelf heb ik al het genoegen gehad om een interland bij te wonen van het Thais elftal in het verleden.
Spijtig dat hun niveau wel op een laag pitje staat,maar het gaat om het bijwonen het entourage daarrond.
In iedergeval wij belgen moeten ook niet hoog van de toren blazen,ons niveau hier in Belgie kan je niet vergelijken met andere voetbalnaties zoals,Spanje,Engeland,Italie en Duitsland we hinken een beetje achterop.
Nou las in je berichtje dat je graag enkele voetbalmatchen wilt bijwonen in Zuid Amerika.
Misschien zijn er op het Brazilieforum hier op wereldwijzer ,mensen die je eventueel op weg kunnen helpen.
Suc6 nog voor al wat je nog gaat doen in de toekomst Hans!
Bedankt. Niveau doet er mij echt niet toe. Twee jaar geleden nog in Londen naar een wedstrijd geweest in de 10e divisie zeg maar.
Voor de wedstrijden zelf enzo weet ik wel mijn plan te trekken, het zou echter nogal sneu zijn om naar ginder te reizen en niets van het land zelf te zien. Daarom zit ik dus hier en heb inderdaad al geweldig interessante dingen gelezen.