Even voorstellen: Yohani

Bij het snuisteren op het www toevallig op dit forum uitgekomen en na enkele minuutjes rondkijken besloten om me te registreren.

Hier alvast wat informatie over mezelf:

ik ben dus Yohani, 45 jarige vrijgezel, nederlandstalige Belg, wonende in Putte (bij Mechelen) in België dus.

Hobby’s zijn reizen, lezen en schrijven.

Ik ben dan ook een fervent reiziger en heb reeds volgende bestemmingen op mijn palmares staan:

Voor '90 ging het vooral met de ouders naar het zuiden van Europa (Frankrijk, Spanje), en kleinere tripjes met mijn broer en vrienden naar de rest van Europa. Vanaf dat jaar echter trokken we er meer op onszelf uit voor de langere vakanties:

1990: (zuid-)Noorwegen
1991: West-USA
1992: Far Oër & IJsland
1993: Noord-west Canada
1994: New Zeeland
1995: Turkije
1996: Australië
1997: Marokko
1998: Alaska, USA
1999: Zuid-Afrika
2000: Far Oër & IJsland
2001: Chili
2002: Scandinavië
2002: Costa Rica
2003: Botswana & Namibië
2004: Thailand
2005: Mexico
2006: Wales
2006: Oost Canada
2007: Ierland
2007: Tasmanië (Australië)
2008: Corsica
2008: Argentinië
2009: Sardinië
2009: New Zeeland
2010: Noord-Engeland & Schotland
2010: Noord-west USA

Al deze reizen organiseerde ik zelf, per vliegtuig, (huur)auto of motorhome en vanaf 2006 ook met mijn eigen motorhome voor de Europese bestemmingen. Deze laatste is ook goed herkenbaar:

http://img641.imageshack.us/img641/4016/schotland20101067.jpg

Tussendoor dan nog de skivakanties (van Tchechië over Bulgarije naar Frankrijk, Oostenrijk, Andorra en Italië), enkele andere wintersportvakanties (sledehonden, wandelen met sneeuwschoenen, cross country skiën, sneeuwscootertochten) en nog enkele andere avontuurlijke weekjes (canyoning, wild water varen).

Yohani :dag:

Hallo Yohani, welkom op Wereldwijzer!

Je hebt al veel verschillende landen bezocht. Met die ervaringen kun je ook anderen helpen met hun vragen. Veel plezier met je reizen per motorhome en op de site.

Groetjes, Leontien

Bedankt voor het welkom Leontien, als er vragen zijn over de bestemmingen die ik al aandeed, wil ik graag mijn ervaringen met iedereen delen.

Het is nogal een uitgebreid forum en ben nog mar pas begonnen met mijn weg er een beetje in te zoeken.

Yohani:wereld: