Hoi, ik ben dus Inge!:hippie:
Ik houd van reizen (zoals iedereen die op deze site terecht komt natuurlijk… :bier:)!! Ruim 7 jaar geleden ben ik voor een half jaar in Ghana geweest voor vrijwilligerswerk. Hier ben ik verslaafd geraakt aan de wereld!
Terug gekomen in NL sloeg de verveling al gauw toe. Heimwee naar de warme mensen, de vrijheid, het tropische klimaat en het complete gevoel van ‘jezelf kunnen zijn’!!
Hierdoor heb ik in 2010 besloten om voor min. 1 jaar naar Indonesië te vertrekken. Ook weer voor vrijwilligerswerk. Dit is uiteindelijk 1,5 jaar geworden. Helaas moet ik voor het geld toch telkens weer terug naar NL, maar het liefst zou ik definitief willen werken en wonen in het buitenland. Alleen heb ik DÉ juiste plek nog niet gevonden…denk ik! En ook gaat het ‘helemaal alleen’ zijn op ten duur vervelen en vereenzamen… :handkus: Dus dit is nog een hele weg die ik moet gaan bewandelen tot het moment dat ik knopen kan doorhakken en goede keuzes voor mezelf kan gaan maken.
Enfin… tot die tijd houd ik mezelf bezig met korte stedentrips tot wereldwijde backpack reizen.
Dit betekend voor dit jaar (2014) dat ik in Juni voor een weekendje naar Istanbul ga (2e keer…prachtige stad!!) en in november Tanzania ga verkennen voor een maand.
Ik heb er zin in! Op deze manier kan ik toch nog op een leuke manier in NL blijven :zon02:
:dag: