Even voorstellen en meteen vragen over werken/stage in het buitenland!

haaii…

mijn naam is Rosita en woon op de veluwe. ik heb mij aangemeld op deze site om wat meer te weten te komen over mensen die ook in het buitenland tijdelijk gewerkt hebben of daar zijn blijven wonen.

ik heb nu bijna me opleiding apothekersassistente afgerond, en kan niet blijven bij het bedrijf waar ik nu werk. vandaar dat ik iets anders met me leven wil doen en een half jaar ongeveer naar het buitenland wil.

mijn voorkeur gaat uit naar Curaçao, Bonaire, Aruba, St. Maarten ergens die kant op om een tijdje te gaan werken, ervaring op te doen en nieuwe mensen te ontmoeten.

hebben jullie hier nog tips over hoe ik het aan kan pakken? en hoe het is om daar voor een tijd heen te gaan?

groetjes rosita.

Hoi Rosita,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om op vakantie te gaan naar Curaçao!
Heb je al het Curaçaoforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes plaatsen alsook de ervaringen lezen van andere mensen.
Als je naar jobvaccatures op zoek bent Rosita dan kan je altijd eens naar deze site hier brand de lamp surfen!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Rosita!
groet,georgessiam.

Hoi Rosita!

Toevallig ben ik ook aan het zoeken naar vacatures op Sint Maarten, maar dan voor in de horeca. Ik vond toevallig deze vacature: http://vacatures-sint-maarten.willemstad.net/vacature-Apotheker-789.aspx , via de website: www.vacatures-sint-maarten.willemstad.net Misschien iets voor jou? Ik hoop dat je de links kunt openen!

Groetjes Bregje