Welkom en bedankt dat je de tijd neemt om mijn intro te lezen. Ik ben Cee, trotse eigenaar van een Eco Hostel genaamd “Vicky’s Keys” gelegen in
het dorpje The Keys, Sucker Garden op St. Maarten DWI. En uiteraard verwelkom ik graag een ieder bij Vicky’s Keys.
Ik hou van het recyclen (hergebruik weggegooide pallets, hout en meubelen etc), tuinieren en ben continu “Eco” gefocuste verbeteringen op mijn terrein aan het toepassen. In mijn tuin tref je veel eetbare planten (groenten, kruiden en thee planten) en fruit bomen aan. En omdat ik graag in en op het terrein klus heb ik ook plek voor vrijwilligers om me bij diverse werkzaamheden te helpen. Vrijwilligers krijgen dan onderdak, eten en drinken in ruil voor hun tijd op St. Maarten.
Mijn accommodatie bestaat uit een hostel gedeelte gecombineerd met B&B faciliteiten. Maximaal 20 personen kunnen op mijn terrein per nacht verblijven. Ik heb direct contact met mijn gasten en verzorg ophaal/wegbreng service vanaf de luchthaven en havens zowel aan de Nederlandse en Franse kant van St. Maarten. Van het schoonmaken van de gastverblijven, uitvoeren van reparaties, in/uit checken van gasten, info voorzieningen, activiteiten organiseren, fiets/auto verhuur en alles hier tussen in wordt verzorgd. Alle voorzieningen en faciliteiten en gratis WiFi zijn aanwezig.
Meer over mijn hostel kun je lezen op www.vickyskeys.com
Vicky’s Keys is bekend zowel op HostelWorld.com, Booking.com, Airbnb en Tripadvisor.com, HomeAway.com, Wimdu, Roomorama om een paar portals op te noemen.
Kom en “verblijf onder de lokale bevolking”, (Stay Among The Locals) zoals hoe we het op St. Maarten zeggen!
We weet tot ziens bij Vicky’s Keys
Groeten
Cee