Goedenavond,
Lijkt mij wel zo netjes om mij, als eerste post op dit forum, even kort voor te stellen.
Mijn naam is niet Maarrten, omdat die naam al vergeven was. Het zal duidelijk zijn wat het wel is: Maarten.
Ik woon in Vijfhuizen. De meeste mensen hebben geen idee waar dat ligt, dus ter verduidelijking: tussen de Polderbaan van Schiphol en Haarlem in.
Erg gemakkelijk als je naar Indonesië wil reizen. ![]()
“Mijn” Komang (als ik dat zo mag zeggen) komt uit Tabanan in Bali en naast mijn werk als projectmanager zijn we agent voor de verhuur van villa’s in Bali via een mooie website, zowel in Engels, Nederlands, Duits als ook in Bahasa.
We komen regelmatig in Bali en naast dat er daar gewoon hard gewerkt moet worden (klanten gaan voor!), slaan we er af en toe ook met veel plezier tegen een golfballetje of (wat minder vaak) duiken we er ook.
Behalve dat we natuurlijk graag gasten op onze website hebben, zullen we mensen met plezier helpen met leuke tips via interactie op dit leuke forum.
Oja, tenminste als het mag: https://www.baliholidayvilla.com is onze website, met een mooie foto van Komang.
Sampai jumpa lagi!
Mvg Maarten Rol