Even een Korte kennismaking

Hoi Ik ben Ivar1970
Ik ben gepassioneerd door reizen dit gaat van citytrips over weekendjes weg in eigen land tot grote reizen naar alle continenten.
Landen die we al bezocht hebben zijn onder andere bijna heel west Europa,Ecuador en de Galapagos eilanden,en noord Amerika,ook Mexico,Cuba Dominicaanse Rep.,Caymaneilanden en Jamaica hebben we al bezocht.

Samen met mijn vrouw plannen we een rondreis in zuid-afrika in Oktober 2012
Alle tips (leuke plekjes,goede adresjes om te eten of te slapen zijn van harte welkom!

Als ik iemand van dienst kan zijn met info over de landen die ik al bezocht heb dan hoor ik het wel.

Hoi Ivar,
Welkom op wereldwijzer,
Nou als ik je berichtje lees heb je aardig wat landen bezocht,leuk dat je eventueel je ervaringen wilt delen met de leden hier op wwz.
Wel één van de leuke bezienswaardigheden in Z-Afrika is het krugerpark.
Dit Nationaal Park is ontegensprekelijk het bekendste natuurpark ter wereld. 137 soorten zoogdieren, 500 vogelsoorten en meer dan 100 soorten reptielen leven er in volkomen vrijheid… De verschillende ecosystemen evenals de ontelbare riviertjes en meertjes bieden u de kans om een ongelooflijke verscheidenheid aan plant- en diersoorten te bewonderen.
Nu moest je vragen hebben over dit schitterend land Ivar,dan kan je eventueel je vragen posten in het Z-Afrikaforum weet zeker dat er mensen zijn die je op weg helpen met allerlei tips en raadgevingen.
Je kan deze forum bereiken zie link:hier aanklikken
Wens je nog een aangename reis toe.
Om je wat van de sfeer te laten proeven,een foto van Z-Afrika!

http://wereldreizen.jetair.be/beimages/46200/46201/46201H.JPG

Groet,georgessiam.