Europadag Voor Werkzoekenden

Hallo beste mensen.

Ook op deze topic wil ik even deze informatie zetten.

A.s. Zaterdag wordt er in de Passenger Terminal Amsterdam een Europa beurs gehouden. Er zullen workschops worden gehouden en ook zullen er bedrijven aanwezeg zijn, die in Nederland mensen willen werven, waaronder Disneyland Parijs.

Ook zullen er instantie,s aanwezig zijn, op het gebied van sociale zekerheid.

Dus voor diegene die graag in het buitenland willen werken, zou ik zeggen, ga daar eens een kijkje nemen, laat je informeren en misschien zit er wat voor je bij.

Bron: Telegraaf 22 Oktober j.l.

Succes ermee. Mvg. Roanna.

Had het ook zien staan in de krant. Alleen jammer dat er geen tijden bij staan. Op de site van CWI staat helemaal geen informatie erover, vreemd terwijl zij het ook organiseren.
Ik ga er zeker heen.

Ik wil er ook wel graag heen, maar zou wel even de tijden willen weten.
Heeft iemand hier misschien meer informatie over, want bijv. via Google kan ik hier niets over vinden.
Ik hoor van jullie…

de tijden staan op de site www.norsk.nl onder de link agenda
10:00-16:00
hoop dat dit klopt.
de site is trouwens de moeite waard
heeri

Hoi Heeri

Bedankt voor jou verdere info. Ik heb even op die site gekeken. Ziet er leuk uit en erg interressant, als je die kant op wilt.

Nog even voor diegenen die de dag willen bezoeken, het adres is: Piet Heinkade 27
Amsterdam

Toegang is gratis.
Mvrgr. Roanna

tellen ze turkije ook bij europa, nu al?! Lijkt me wel toch? alvast bedankt!!!

Dag allemaal, ben nieuw op deze site en val zomaar even binnen in jullie conversatie over de Europadag. Met name door het laatst geposte bericht over Turkije. Ik ben namelijk op zoek naar een baan in Istanbul en vroeg me af of het interessant zou zijn om a.s. zaterdag naar Amsterdam te komen naar de Europadag, of gaat het inderdaad voornamelijk over Scandinavie en niet over Turkije? Alvast super bedankt voor jullie reactie!

Het geldt niet voor Turkije, ik heb gebeld met het CWI, alleen landen die echt in de EU en EER zitten…