Europa - gastgezin?

Hoi! Ik ben een meid van 22 en zoek iets, maar weet niet goed waar ik moet zoeken. Ik vind het nl altijd erg leuk om een land/streek te ervaren vanuit het gezichtspunt van de plaatselijke bevolking. Overnachten bij een gastgezin of iets dergelijks is dan waar ik aan zit te denken. Het mag best wat kosten en ik wil er ook best wat voor doen, maar wil alleen niet de hele week door aan het werk zijn, zoals bij projecten van o.a Travel Active het geval is.
Het gaat om een periode van ong twee weken, in juli/augustus, het liefst binnen Europa. Kan iemand mij verder op weg helpen in mijn zoektocht?

Groetjes Edith

Misschien voel je er iets voor om als meewerkgast naar Puglia in Zd.Italie te komen???

[EMAIL=“thevilla@tiscali.it”]thevilla@tiscali.it

Er is hier altijd van alles te doen en het is mogelijk om wat korter te werken en dan wat bij te betalen voor volpension als meewerkgast .

We kunnen je dan foto’s en info sturen.

Met www.myair.com zit je vanaf Brussel of Amsterdam in 2 uur e 20 minuten op Bari-Airport.

Villa Lavanda.

Hallo Edith,
Je bent van harte welkom bij ons in Frankrijk. Wij wonen in een geisoleerd gebied tussen de echte fransen. Je kan bij ons “logeren” in ruil voor wat hand en spandiensten. Wij wonen nog maar kort hier en alle handjes die helpen zijn welkom. Je hoeft beslist geen hele dagen te werken, dat doen wij ook niet. Laat maar weten of het je aanspreekt en wij sturen meer info. Groet, Martine & Marc parlayre@gmail.com

Hoi Edith,

privé mailtje is onderweg.

Groetjes, Marianne

Check www.couchsurfing.com ! Misschien is het wat voor jou?

spreek je frans? dan is dit misschien iets voor jou: Dame handicapée 55 ans habitant Montpellier (france sud)

**Propose chambre meublée dans maison avec jardin **
+ demi pension
à étudiante en échange d’aide 5 soirs / semaine après 18h
à c/ 01/07/2009
Exigences : Langue française +/- maîtrisée. Sans régime alimentaire (religieux ou autre), bon contact avec les animaux, ni buveur ni fumeur.

Tél : 04.67.79.27.39 ou 06.85.81.63.85

Ach ja, was leuk geweest mits we normaal bereikbaar waren geweest en veel mogelijkheden hadden gehad op begane grond. ons terrein is een helling van minstens 30% met vele trapjes en dergelijke… was voor onze taalvaardigheid wel super geweest! wauw. helaas kunnen we gehandicapten geen aangenaam verblijf aanbieden :frowning: