Misschien heb je wel eens een tijdje in Uruguay gewoond en wellicht ook gewerkt. Deel hier je ervaringen met anderen!
Woon je in Montevideo?
Met excuses voor de vertraagde reactie: Nee, helaas niet, gewoon in Nederland…
Hey Hoi!
Uruguay, een heerlijk land! Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over het emigreren naar Uruguay en er een eigen bedrijf beginnen? Heeft iemand hier ervaring in of waar ik deze info kan vinden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Greetz Sander
Beste Sander,
Jouw vraag is al van enige tijd geleden, maar een paar weken geleden heb ik op de Emigratiebeurs gestaan, waardoor ik je misschien meer informatie over emigreren naar Uruguay kan geven. Laat even weten of je nog interesse hebt! De informatie is overigens vrijwel niet op internet te vinden.
Saludos,
Amedida
Hi Amedida,
Bedankt voor je berichtje! We zijn nog steeds geinteresseerd naar informatie over emigratie naar Uruguay.
We gaan in mei 2 weken naar Uruguay om daar ook rond te kijken en te informeren. Aangezien ons Spaans matig is, is het altijd handig om de info in het Nederlands te krijgen. Als we contacten en/of adressen kunnen krijgen zou dat zeer helpvol zijn! Ik hoor graag van je.
Salu2,
Sander
Beste Sander,
Met excuses voor de vertraagde reactie. Vanwege drukte is deze er niet eerder gekomen. Gelukkig is het nog geen mei:-).
Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent (wat voor soort contacten/adressen), maar stuur anders even een mailtje naar info@amedidatravel.nl. Kijken wij wat we voor je kunnen betekenen.
Groeten,
Amedida