Heey,
wie heeft er ervaringen met stagebemiddelingsbureau’s? welke zijn aan te raden en welke zijn af te raden?
mij lijkt stage-usa wel een goed bureau, wat vinden jullie daarvan?
Heey,
wie heeft er ervaringen met stagebemiddelingsbureau’s? welke zijn aan te raden en welke zijn af te raden?
mij lijkt stage-usa wel een goed bureau, wat vinden jullie daarvan?
Misschien is het een beetje laat en heb je er niets meer aan, maar kijk even op americanhospitalityacademy.com! Is in de hotel industrie (receptie, animatie en keuken) voornamelijk in Orlando, FL en Myrtle Beach, SC. Heb hier zelf ook stage gelopen en alles top geregeld
mocht je alsnog vragen hebben, feel free to contact!!
Beste Sanne,
Je hebt jouw bericht inmiddels alweer twee jaar geleden gepost.
Toch wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om jou (en misschien anderen) te laten weten dat wij nog steeds druk bezig zijn om alle studenten en young professionals te voorzien van de beste (betaalde) stages, afstudeerstages en traineeships. De afgelopen jaren hebben wij ontzettend veel mensen blij weten te maken met het uitkomen van de grootste dromen.
Natuurlijk snappen we dat jullie veel meer waarde hechten aan de ervaringen van de studenten zelf. Hiervoor wil ik jullie graag doorverwijzen naar onze website. Ook posten wij regelmatig foto’s en verhalen van onze studenten en young professionals op onze facebook. Hierdoor heb je de mogelijkheid om te reageren op foto’s en zo in contact te komen met de studenten die jullie zijn voor gegaan.
Mochten jullie vragen hebben over onze programma’s of over stages/traineeships in het algemeen, neem dan gerust contact met ons op door een simpel telefoontje te plegen naar 020 - 68 23 026 of een email te sturen naar info@stage-usa.nl.
Met vriendelijke groet,
Diantha
Namens, het Stage-USA team