Ervaringen met Stanhope Hotel *****

Stanhope Hotel

Tussen het koninklijk paleis en het europese Parliament, en met loopafstand van de mode wijken winkel gebieden van de Avenue Louise, een gezellige stads huis was ingewijd als eerste 5 ster hotel in Brussels: Het Stanhope. En wat een speciale ambiance, De 95 gastkamers en suites zijn allemaal verschillend in hun decoratie en stijl , elke van hun heeft wel de typische engelse stijl . Hoog aangeraden door de Fontainebleau Suite of de Linley Suite, met meubels ontworpen door de graaf David Linley.
Kamers: 108. Hotelketen: Summit.

Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

Dit hotel online boeken

Ik ben zelf vorig jaar in dit hotel geweest. Het is een enorm mooi hotel, het ligt in een soort kantorenwijk dus redelijk van het echte centrum af. Wel op loopafstand van metrostation Luxemburgstraat dus dat is handig.

Wel een heel erg mooi hotel, super mooie kamers en goed ontbijt. Ook vriendelijk personeel.

Ik ben er in januari geweest. Het personeel was, ondanks de onwil/onkunde om Nederlands te spreken vriendelijk en correct. Ik kreeg er, ongevraagd, een update naar een prachtige suite en heb er prima geslapen. Het ontbijt was uitstekend met een ruime keuze. De ligging was wel een eindje van het centrum af, maar op zich was het te belopen en een goede manier om de calorieën van het gulle ontbijt te verbranden:cheer:. Zeker voor herhaling vatbaar.