Ervaringen met Park Plaza Astrid Antwerp **** (Antwerpen)

Hotel Park Plaza Astrid Antwerp is gelegen in het hart van de wereldberoemde Diamantbuurt, tegenover het treinstation en de dierentuin, waardoor het hotel ideaal is voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers. Het hotel is in 2007 geheel gerenoveerd! Na een vermoeiende dag kan u ontspannen in het Health & Leisure Centre van het hotel – een uitgebreide training, een verfrissende duik in het zwembad of genieten van een massage, de jacuzzi of het Turks stoombad. Op de zondag laat de chef u proeven van de heerlijkste salades, wokgerechten en desserts tijdens de wekelijkse brunch. Ook Aquatopia – de (w)onderwaterwereld naast het hotel – is zeker een bezoek waard. U ontdekt hier de geheimen van onze oceanen en meren.

Kamers: 228. Hotelketen: Park Plaza Hotels & Resorts.

Klik hier om een kamer in Park Plaza Astrid Antwerp te boeken

Zoeken naar andere hotels in Antwerpen

Overzicht stedentrips naar Antwerpen

paar maanden geleden een weekend gelogeerd in dit hotel, is mooi centraal gelegen, vele mogelijkheden om iets te gaan doen, alleen 's-morgens ging het mis, we wilden gaan zwemmen, zwembad dicht, dan maar gaan ontbijten, kwamen boven moesten in de rij gaan staan, hebben 30 minuten moeten wachten voordat we aan de beurt waren, ze konden het aantal bezoekers niet aan
voor zo’n hotel moet dat niet kunnen

Ik ben er een paar jaar geleden ook eens geweest en dit mooie hotel is mij (en mijn vrouw) zeer goed bevallen. Was kadootje voor onze trouwdag dus ik had van die rozenblaadjes besteld. Ik moet zeggen, dat had het personeel zeer netjes verzorgd, het was pure romantiek :wink: We hadden een kamer aan de voorkant waardoor je met het raam open nog heerlijk van het nachtelijk gebeuren op het plein kon genieten. Nou moet ik wel zeggen dat ik een echte België-fan ben dus ik kan enigszins bevoordeeld zijn.

Ontbijtbuffet heb ik als prima (uitgebreid, vers en lekker) ervaren; Voor het zwembad hebben we toen helaas geen tijd meer gehad. Ik wil er zeker nog eens terug.:slight_smile:

Nou bedankt voor jullie informatie over dit Hotel,zo hebben de leden ook een idee over de service! :slight_smile:

update info hotel: geen brunch meer geserveerd. het ontbijt is één van de beste/ of beste ontbijt buffet van Antwerpen. via socialdeal kunt u fikse korting krijgen!