Ervaringen met Hotel Riche ****

Hotel Riche

Hotel Riche is uniek gelegen in een oase van groen en rust. Temidden van groene heuvels en het bruisende stadje Valkenburg aan de Geul bieden wij u 48 comfortabele kamers. De sfeer is hartelijk en gastvrij. Blini’s de geliefde bistro is ook toegankelijk voor niet hotel gasten en kent daardoor een gezellige drukte met gasten van diverse pluimage. De bar ademt die echte gastvrije sfeer van goed gastheerschap. Het goede leven smaakt naar meer. Zeker in ons gezellige restaurant waar u als gast niet alleen de aandacht krijgt die u verdient maar ook kunt genieten van de kwaliteiten van onze chef. Door de markante ligging aan de achterzijde die grenst aan het glooiende landschap bestaat de mogelijkheid om te genieten op een van de rustgevende terrassen. Wij serveren u uw lievelingsdrankje terwijl u relaxt. Natuurlijk kunt u bij ons ook terecht voor fietshuur en wandelroutes.
Kamers: 55.

Hierboven kun je je waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

http://www.bookings.net/images/hotel/max200/178/178930.jpg

Dit hotel online boeken

wij komen net terug en ik zat aan de pc en ik dacht ga een ons hotel googlen , heb veel verschillende reacties gezien nu komt de onze.
Wij vonden het een heel gezellig hotel , wij zijn er van maandag tot vandaag zondag geweest , zelfs doordeweeks zat het vol met oudjes en in het weekend bomvol met alles en iedereen, het personeel deed het met 1 hand , geweldig om te zien. lekker ontbijt , lekker sate gegeten op het terras en we hadden eigenlijk maar tot vrijdag geboekt , moesten dus om langer te blijven wel naar een andere kamer , geen probleem. Luxe kamer beviel prima , lekker met bad en eigen balkon. ik ging zaterdag vragen waar de tuin is en ton ik het wist ging ik kijken wat groot!!! , ik heb veel verschillende ervaringen van dit hotel gezien op het net maar voor ons was het zeker voor herhaling vatbaar. Pluspunt is de grote zeer grote parking. tot gauw.:thumbsup: