Ervaringen met Hotel Groeninghe *** (Brugge)

Dit gezellige familiehotel ligt op een rustige plek in het centrum van Brugge. Het hotel zit in een oud herenhuis uit 1858. Hotel Groeninghe is een klein, maar gezellig hotel op een goede locatie in een rustige straat. Het hotel ligt in het centrum maar ver van alle drukte. De eigenaren werken hard om ervoor te zorgen dat alle gasten tevreden zijn, waardoor hotel Groeninghe al sinds 1977 een populaire keuze is voor bezoekers aan Brugge. In 2007 zijn alle kamers gerenoveerd. De kamers zijn aantrekkelijk ingericht en voorzien van comfortabele bedden en leeslampjes. Door de centrale ligging is het centraal station slechts 5 minuten lopen, net als de Grote Markt en andere bezienswaardigheden. De VVV van Brugge ligt, heel handig, om de hoek.

Kamers: 8.

Klik hier om een kamer in Hotel Groeninghe te boeken

Zoeken naar andere hotels in Brugge

Overzicht stedentrips naar Brugge

Ik heb 1 nacht gelogeerd in dit hotel, en zowat alles viel er tegen.

Het hele gebouw was oud en kraakte, het “bad” bleek net groot genoeg om je voeten in te wassen, de lakens lagen vol met haren, de airco werkte niet, de waterkoker was vies (vol kalk), het glas om je tanden te poetsen was héél vuil, het ontbijt was magertjes en kwam bovendien van de aldi (en dit in een 3 sterren hotel!). Kortom alles was er versleten.

Op internet had ik veel goede reviews gelezen over dit hotel, maar ik vraag mij toch af of het dan over hetzelfde hotel gaat…

Wat mij betreft, is dit hotel geen 3 sterren waard, maar een 3/10.