Ervaringen met het reismagazine Azië

AZIË is een topper in de wereld van (reis)tijdschriften.
Je vindt geen ander magazine in de Benelux dat op deze
wijze gevarieerde en uitgebreide informatie geeft over reizen in en naar Aziatische landen en bestemmingen in de Stille Zuidzee.

AZIË zit vol met beeldende artikelen over cultuur, historie, mensen en levensstijlen, en met praktische informatie en (reis)adviezen.

In elke editie van AZIË tref je een special aan van circa twintig pagina’s waarin een land of gebied centraal staat. Bovendien staan in praktisch elk nummer reportages over (ei)landen in de Stille Zuidzee, zoals Nieuw-Zeeland en Australië.

Dit tijdschrift gelezen? Plaats jouw ervaring hieronder!

Meer informatie / proefabonnement op Azië

Persoonlijk vind ik dit het beste reismagazine, maar dat komt natuurlijk ook door mijn liefde voor Azie.
Veel informatie en elke maand reisverslagen waarbij je heerlijk kan wegdromen !

Inderdaad mooi blad, hier in de omgeving helaas lastig te krijgen, heb er een paar weken geleden toch maar een abonnement op genomen. De artikelen over Australië en Nieuw Zeeland zouden wat mij betreft wel mogen schrappen, daar zijn ook andere prima bladen voor. En voor zover ik kon terugvinden heeft er tot nu toe in al die nummers net anderhalf artikeltje over Zuid-Korea en nog nooit iets over Noord-Korea ingestaan, dat zou best wat vaker mogen.