Les Deux Alpes
Boek hier een wintersport chalet naar Les Deux Alpes
Skigebied : Les Deux Alpes
Ligging op : 1650 m hoogte Kenmerken van deze plaats : Veel gezellige bars met voldoende apres-ski mogelijkheden.
Les Deux Alpes
Boek hier een wintersport chalet naar Les Deux Alpes
Skigebied : Les Deux Alpes
Ligging op : 1650 m hoogte Kenmerken van deze plaats : Veel gezellige bars met voldoende apres-ski mogelijkheden.
Ben net terug van mijn vakantie in Les Deux Alpes. Was super! Alleen jammer dat er de eerste dag geen sneeuw, maar ijs lag, maar de volgende twee dagen viel er genoeg. En nou niet zeiken dat het sneeuwt. Gewoon sneeuwbril op en naar beneden! Daarna stralende zon en perfect skieën. Lekker groot gebied, veel stoeltjesliften en natuurlijk een gletsjer boven op de berg. Sneeuwzeker dus. Uitgaan was ook wel aardig. Niet zoals in Oostenrijk, met echt leuke apres-ski, maar toch wel leuk. Al met al een goede ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.
Mijn ervaring in Les Deux Alpes .
We zijn met een stel vrienden, vorig jaar (lees 7 januari 2006) via Sportura naar Les Deux Alpes geweest. We zaten met 10 man, in een vrijstaand Chalet, met prive zembad en sauna. Was perfect. Het stappen was niet echt spannend. We hadden die week geweldig mooi weer, er was sneeuw genoeg. het gebied viel me tegen kwa grote. Had het wel groter verwacht. We hebben veel dezelfde route’s\afdalingen moeten doen. Wel een positief puntje was de boarder-cross, dit is echt super met een paas man tegelijk naar beneden vlammen en kijken wie er het eerste uitkomt.