Ervaringen met de wintersportplaats Gerlos

Gerlos

Boek een wintersport chalet in Gerlos

**Skigebied : **Zillertal

**Ligging op: **1246 m hoogte

**Kenmerken van deze plaats: **Eén van de hoogstgelegen wintersportbestemmingen in het Zillertal. Levendig stadje en zeer bekend bij de Nederlanders, voldoende accommodatie zoals, hotel, appartementen en chalets.

Hallo allemaal,

Gerlos is leuk om heen te gaan. Goed skigebied en gezellige apres ski. Alleen de prijzen vielen mij een beetje tegen, eigenlijk vond ik alles zo’n beetje duur…? Of ben ik de enige die hier last van heeft? Verder is het de moeite waard en heb ik een leuke tijd gehad, al ga ik voor het skien toch liever naar Frankrijk.

Sil

Klopt welliswaar wat hier staat maar je moet er nog iets bij vertellen namelijk: ELKE AVOND WORDT JE UIT JE SLAAP GEHOUDEN DOOR DRONKEN GROEPEN NEDERLANDERS, VECHTPARTIJEN IN DE APRÉS SKI, SLECHT SKIONDERWIJS DOOR ONERVAREN NEDERLANDSE LERARESSEN (GEMIDDELD 22 JAAR) DIE DE AVOND ERVOOR STOMDRONKEN ZIJN GEWEEST ETC… KORTOM…
ALS JE HOUDT VAN ORDINAIR ZUIPEN EN FEEST VIEREN IS HET EEN PRIMA BESTEMMING. FAMILIE’S EN STELLEN ZOU IK HET AFRADEN NAAR GERLOS TE GAAN.

Lekker de zwarte Krumbachpiste af en dan bij Hansi ´s Sunalm een heisse choco mit Zahne drinken en genieten van het mooie uitzicht.

kan iemand mij vertellen hoe de sneeuwcondities zijn in gerlos rond de periode 24 maart of er nog genoeg sneeuw ligt of dat er pap ligt enz enz.
met vr gr the doors

Gerlos was heel mooi Het stappen is daaar the place to be Tenten zoals Little Londen Luigi`s en The country club zijn heel gezellig !!!

Gerlos is een heel leuk dorp in een superskigebied!
Ik kom er nu zo’n 12 jaar en ik hoop er nog vele jaren te kunnen komen. Het dorpje ligt hoog, waardoor het sneeuwzeker is. Het skigebied is in de loop der jaren steeds verder uitgebreid en je kunt hele dagtochten maken naar Zell am Ziller, Köningsleiten en de Gerlosplatte. Het skigebied is goed geschikt voor beginners maar ook de gevorderde skier kan er goed uit de voeten!
De berichten hierboven dat het niet geschikt is voor gezinnen ben ik het totaal niet mee eens! Als je komt voor apres-ski dan kun je dat goed vinden in gerlos. Kom je gewoon voor een sportieve vakantie dan heb je totaal geen last van de apres-ski. Dat was een aantal jaren geleden misschien zo, maar nu is het gewoon gezellig voor jong en oud!
Gerlos is echt een aanrader!! :zon02:

Hier www.snowplaza.nl/gerlos staat dat er in het dorp maar 25 centimer ligt. Is dit wel voldoende voor de dalafdaling? Helemaal met dit zonnige weer van de afgelopen tijd? Als je iedere dag ook met de gondel naar beneden moet wordt het geen pretje denk ik!

Hoi iedereen
zouden jullie misschien wat kunnen melden op mijn site over Gerlos :smiley:
http://gerlos-chalet.com