Ervaringen met de wintersportplaats Belle Plagne

Belle Plagne

Boek hier een wintersport chalet in Belle Plagne

Skigebied : La Plagne (Paradiski)

Ligging op : 1600 m hoogte

Kenmerken van deze plaats : Gratis cabinelift tussen Plagne Bellecôte en Belle Plagne kunt u tot middernacht gebruiken.

wij gaan over drie weken naar la plagne soleil, wie heeft ervaringen?

Hoi!!

Ik heb afgelopen winter 4 maanden in La Plagne als reisleidster gewerkt en ik vond het super!!!
Samen met les Arcs vormt La plagne Paradiski en dus vele kilometers aan verschillende pistes!
Wel is de apres-ski wat minder, dus als dat 1 van je hoofdredenen is zou ik niet voor deze bestemming kiezen, maar eerder voor oostenrijk!

Groetjes!!

Debbie

Afgelopen winter een weekje in Belle Plagne doorgebracht. Snowboarden gaat prima. Veel lange pistes, zowel voor beginners als gevorderden is er veel te doen.

Uitgaan is pas leuk vanaf een uur of 12 's nachts. Voor die tijd is er weinig te beleven en moet je je eigen feestje bouwen. Maar ja, toen lagen wij allang weer in bed.

Ik ben in april 2009 in Belle Plagne geweest. Ik vond het een super goeie locatie. Appartement direct aan de piste, midden in het grote skigebied La Plagne, dus je kan alle kanten op, ook naar Les Arcs aan de andere kant van het dal. Verder leuke restaurantjes, veel winkeltjes, een supermarktje, allemaal dichtbij. Echte aanrader.

MH